czwartek, 25 września 2014

India cosmetic - balsam do ciała


Dziś balsam do ciała znanej już wam firmy, a dokładniej - India cosmetic KLIK Kolejny produkt, który mnie pozytywnie zaskoczył. Jednak trochę wątpiłam w niego, ale kto się nie myli. Jest tak samo dobry jak krem do stóp. 


Balsam nie zawiódł mnie - spełnił moje oczekiwania. Przede wszystkim łatwo oraz szybko się wchłania, nie pozostawia skóry za bardzo tłustej. Skóra po nim jest intensywnie nawilżona oraz gładka. Jeśli chodzi o suchą skórę (ja właśnie taką posiadam) to po użyciu balsamu widzę poprawę. Oczywiście balsam nie nawilży tak skóry, iż po jednym użyciu od razu nasza skóra stanie się gładka jak skóra niemowlaka. Ale po regularnym stosowaniu wydaje mi się że kondycja naszej skóry znacznie się polepszy. Opakowanie również jest na plus. Posiada fajne zamknięcie i ogólnie jest podręczne. Wydajność balsamu jest w normach. Jego zużycie nie jest za duże, ale tez nie za małe. Jeśli chodzi o zapach to wszystkie produkty tej firmy, z którymi miałam dotychczas do czynienia posiadają ładny delikatny zapach. Balsam nie podrażnia skóry.


Balsam dokładnie kosztuje 19,99 zł. Uważam, że jest to odpowiednia cena. Ale powtórzę się, ponieważ sądzę, iż produkty tej firmy powinny być ogólno dostępne. Niestety można je kupić tylko przez internet. Dokładniej to tylko TU.

Skład:
Olej z konopi - działa łagodząco na podrażnioną skórę i przyśpiesza jej regenerację;
Olej bawełniany - doskonale odżywia i chroni nadwrażliwą skórę, poprawia jej elastyczność;
Alantoina -  nawilża skórę, działa przeciwzapalnie i łagodząco.

 
Podsumowując polecam wszystkim owy balsam. Jest on odpowiedni dla osób ze suchą skórą jak i z normalną (moja siostra również wypróbowała ten właśnie balsam).

3 komentarze: