piątek, 3 października 2014

Nivea Baby - Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 oraz delikatny krem pielęgnacyjny


Każdy mama zapewne zna produkty z tej firmy. Jeśliś chodzi o moje znajome, to prawie każda z nich używa właśnie tych produktów. Z ich polecenia i ja zakupiłam kosmetyki Nivea baby.



OPIS PRODUKTU: Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1. Łączy w sobie funkcje dwóch produktów: płynu do kąpieli i szamponu- delikatnie myje ciało i włosy dziecka. Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z rumianku łagodzi skórę i pomaga zapobiegać podrażnieniom. Pozostawia skórę i włosy czyste, gładkie i zadbane. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. pH neutralne dla skóry. Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów. Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych. Nie powoduje łzawienia. Powyżej 1. miesiąca. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

Przede wszystkim płyn nie podrażnia, nie wysusza ani nie uczula skóry. Uważam, że są to najważniejsze cechy jeśli chodzi o kosmetyki dla dzieci. Jego zapach jest ładny i delikatny. Super sprawdza się do kąpieli malucha. Dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość płynu, aby umyć dziecko. Opakowanie jest wygodne – łatwa aplikacja. Płyn jest uniwersalny. Jednak uważam, że nie sprawdza się w przypadku szamponu do włosów. Włosy są przyklapnięte oraz szybko się przetłuszczają.  Cena płynu jest odpowiednia jak na takie opakowanie. 


 OPIS PRODUKTU: Delikatny krem pielęgnacyjny. Delikatnie pielęgnuje skórę twarzy i całego ciała, utrzymując optymalny poziom nawilżenia. Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z nagietka wzmacnia barierę ochronną skóry i zapewnia optymalne nawilżenie przez całą dobę, pozostawiając skórkę gładką i zadbaną. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów. Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych. Od pierwszych dni życia. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
 
Tego produktu używam już od pierwszych dni życia synka.  Krem dobrze nawilża skórę dziecka. Skóra jest delikatna i zadbana. Szybko się wchłania za co duży plus oraz nie zostawia tłustej warstwy. Krem bardzo dobrze się rozsmarowuje i  jest niezwykle wydajny. Ładnie pachnie.  Jego cena też jest przyzwoita. Kremu już raczej nie zamienię na inny. Jak dla mnie jest on idealny. No strzał w dziesiątkę. 


Przy okazji chciałabym, wszystkich serdecznie zaprosić na mojego drugiego bloga Wojtek & spółka KLIKNIJ Możecie się dowiedzieć czegoś więcej o mnie jak i o mojej rodzinie.










2 komentarze:

  1. Fajna recenzja, byłam ciekawa jak sprawdzają się te dwa produkty. Sama z nivei kupiłam synkowi mleczko i krem do opalania i jestem zadowolona z obu produktów. Dobra jakość i cena nie wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem przydałby się dla mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń