czwartek, 29 stycznia 2015

KOREKTOR KRYJĄCO - ROZŚWIETLAJĄCY Z OLEJKIEM ARGANOWYM 8w1


Innowacyjny korektor 8 w 1doskonale maskuje i pokrywa wszystkie niedoskonałości skóry wokół oczu. Odżywcza formuła bogata w olejek arganowy i kwas hialuronowy intensywnie wygładza, długotrwale nawilża oraz chroni naskórek przed wysuszeniem.
Ujędrnia i napina delikatną skórę wokół oczu. Koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne oraz nierówności. Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami, niwelując skutki stresu.
Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna. Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.

redukuje cienie - posiadając dziecko nie wysypiam się za bardzo. Często, więc mam cienie pod oczami. Korekto jednak bez problemu je ukrywa i to na dodatek wystarczy jego niewielka ilość.
pokrywa niedoskonałości - Wypryski na mojej cerze się zdarzają. Korektor je bez problemu ukrywa.
nawilża 24h, odżywia, regeneruje -
Nie zauważyłam. Skóra pod oczami jest po użyciu taka sama jak przed.
wygładza - zgadzam się, z tym  
ujędrnia, napina - wydaje mi się, że chodzi tu o zmarszczki. Ja jednak ich nie posiadam (na szczęście) więc chyba nie mogę ocenić tego podpunktu

Korektor znajduje się, w dość dużym pojemniczku. Wystarcza na na prawdę długo. Konsystencja jest gęsta, dzięki temu łatwiej się ją nakłada. Tak jak wspomniałam wyżej redukuje cienie, a ja je posiadam i to codziennie. Tak samo jest z wypryskami na twarzy. Bez problemu je maskuje.
Korektor można nabyć chyba w każdej drogerii. Nie ma więc problemu z dostępnością. Cena jego również jest przyzwoita.

Z ręką na sercu mogę polecić go każdej z Was.

Iwona

 Coś z innej beczki!
Zapraszam również wszystkich do wzięcia udziału w akcji firmy Canpol Babies "BlogoSfera"
Co miesiąc blogerki maja szanse przetestowania produktów. W tym miesiącu można zgarnąć zestaw naczyć "Wesołę zwięrzątka". Więcej informacji na ich stronie LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz