niedziela, 31 sierpnia 2014

Concertino - proszek do prania przeznaczony dla niemowląt

Dzisiaj recenzja  hipoalergicznego proszku do prania dla niemowląt z concertino.


Słyszałam o tym proszku, kilka negatywnych komentarzy, dlatego nie byłam do niego za bardzo przekonana. Jednak po wypróbowaniu go, jestem nim oczarowana. Na ciałku Wojtka nie pojawiła się, ani jedna krosteczka.



                Plusy :
 
                * ładny zapach
                * skuteczny
                * nie uczula   
                * cena
                * delikatny 
                 * dobrze się spłukuje 
     
                Wady :
                * dostępność

Podsumowując. Jedyną wada jest dostępność tego proszku. Niestety nie można go za bardzo gdzie kupić, lecz jak dla mnie proszek spisał się na medal. Z całą pewnością mogę polecić go każdej mamie.

Jeżeli chcecie wypróbować proszek to zapraszam na stronę internetowa firmy concertino. Niestety na tą chwilę zawiesili wysyłanie próbek, jednak z tego co napisali niedługo ponownie będą prowadzili wysyłkę próbek.

W następnym poście prawdopodobnie, zrecenzuję wózek Bebetto Solaris. Serdecznie zapraszam. 

5/5

1 komentarz:

  1. Racja. Też miałam taką przyjemność i wypróbowałam właśnie tego proszku. Cudo. Jestem w 100 % zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń