piątek, 5 września 2014

Guam Fanghi d'Alga


Redukuje obwód talii, ud, bioder. Poprawia jędrność i elastyczność skóry oraz spłyca rozstępy i cellulit. Jak dla mnie jest to najlepszy krem, jaki dotychczas stosowałam. Działa niemal błyskawicznie. Oczywiście nie po jednym zabiegu, lecz po kilku. Nie trzeba czekać na efekty kilka tygodnie, a i tak okazuje się, że wybrany krem nie działa. O nie, on taki nie jest. Polecam każdemu, kto boryka się z cellulitem. 


Zabieg można wykonać w domu. Aplikacja jest uciążliwa i zapach też nie jest najładniejszy, jednak warto poświęcić się dla pięknego wyglądu. Wystarczy na nałożyć Guam na partie objęte cellulitem i ok. 45-60 minut mieć na sobie. Ja dodatkowo obwijałam się folią. Niestety zabieg ten nie jest przyjemny, ponieważ ciało nagrzewa się i dodatkowo czuć szczypanie. Ja zabieg stosowałam 2-3 razy w tygodniu. I jeszcze jedno, cena Guama jest dość wysoka. 

Podsumowując: Guama jest rewelacyjna. 

5/5

Przypominam o rozdaniu LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz